
Діти дуже чутливі, але іноді не показують нам, що їм погано. Зверніть увагу, будь ласка, на ознаки травматичного стресу, які можуть бути у дітей. Знаючи їх, Ви зрозумієте, що дитині треба трохи більше уваги та допомоги, ніж завжди.
Можливо, це допоможе краще зрозуміти дітей та вчасно їм допомогти.
💙 Наші УКРАЇНСЬКІ ДІТИ, це діти, у яких 24 лютого було вкрадено дитинство.
💛 Це діти, які лютневого ранку подивилися на такий рідний і водночас незнайомий світ дорослими очима.
💙 Це діти, які своїми рученятами вплітають стрічки у маскувальну сітку.
💛 Це діти, які понад усе бажають МИРУ!
Ми, дорослі, робимо все можливе і неможливе, щоб наші діти почувалися в безпеці і вірили у мрію.
ЩОБ ПІДТРИМАТИ ТА ЗАСПОКОЇТИ ДИТИНУ
важливо:
🔅 Зберігати власний спокій. Розмовляти спокійно, відповідаючи на усі дитячі запитання. Пам’ятати “правило ДДД” – інформація має бути ДОСТУПНОЮ для сприйняття по віку, ДОЗОВАНОЮ, ДОСТОВІРНОЮ.
🔅 Створити відчуття безпеки.
Постійно говорити дитині, що ви зробите все, щоб захистити її і себе від небезпеки, що наші ЗСУ дадуть відсіч ворогу.
🔅 Дозволяти дитині переживати усі емоції та почуття (ненависть та злість, плач).
Можна це робити в формі гри «Злий бобер». Наприклад, спочатку придумати злу тваринку і поводитися так, як, на вашу думку, може себе вести ця тваринка. Потім перетворити на добру тваринку. Потім – на людину.
🔅 Грати в ігри та виконувати заспокійливі вправи:
- можна ліпити з пластиліну;
- грати в настільні, розвиваючі ігри;
- малювати;
- грати у слова, ігри в телефоні, в яких залучене просторове сприйняття (наприклад, Тетрис);
- рухливі ігри.
🔅Читати казки, дивитися мультфільми, слухати аудіо-казки, музику.
🔅Говорити слова любові та обіймати (якщо дитина не проти).
“Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості.” – В. Сухомлинський
💙💛 РАЗОМ МИ ПЕРЕМОЖЕМО 💙💛
#рекомендації психолога
#психологічна служба
Психолог ЗОШ №3 Тищук Надія Олексіївна